svenska

sitter i skolan och har svenska, är just nu i biblioteket med anna, för att vi ska hitta en bok till vårt arbete, med valfritt ämne, jag har valt hundpsykologi :) någon som har tips på bra böcker inom det ämnet?

Imorse lyckades jag, malmöbussen var sen, så jag missade bussen till hässleholm... så jag missade en hel lektion i skolan... eller ja, 45 minuter av den, men den va på 60 minuter så jag missade nästan allt, men jag hann göra om labben som de gjorde, och den va faktist riktigt skoj, man skulle tända led på konstiga salter, så blev det massa olika färger :)

det märks att jag har missat mycket i skolan, imorgon har vi matteprov, och ett inlämmningsarbete imorgon, sen har vi inlämmning och prov på torsdag och prov på fredag (Y) Jag ska nog plugga ikväll känns det som :P
Nackdelen med att gå nv och bli sjuk xD

Hoppas ni andra har haft en bättre start på dagen :)


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Vad gullig du är :) Vad gör du nu då?

2010-09-27 @ 15:32:05
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0