NAGLAR =D

Sitter i min mysiga fåtölj, som inte e min, utan mammas, men den står på mitt rum :P Har precis fixat klart naglarna, hade jag nu bara haft en sladd eller något hade jag kunnat visa er bilder, men nu har jag inte det, får fortsätta leta, så det kanske kommer upp bilder senare, kanske kanske :) jag hoppas det iaf, för själv blev jag jävligt nöjd med resultatet, har gjort naglar på mig själv kanske 7 ggr, och på andra kanske 6 ggr, så det börjar märkas när man gör naglar nu att man gjort det ofta, för det börjar bli väldigt bra :P Jag tänkte lägga upp det jag har köpt idag :P Eftersom jag inte kan lägga upp bilder från kameran är alla bilder tagna från nätet :P

Tippar, frensh white 79:-
Skulptuerings Gel 59:-
gel aktivator 49 :-
Nagelklippare 139 :-
144 st Rhinestones 69 :-
Jag köpte allt det här på engelbräcktsboden, men jag har sett att vissa av de här sakerna finns att köpa på åhlens och sånt, man får kolla runt lite om man vill köpa det :P
Allt detta gick på 395 :- för mig, tänkte bara tipsa er om att ni borde köpa den här :
om ni ska köpa det första gången, det är ett helt kit, i det finns allt du behöver, förutom dekoration, och det kostar 159 :- tror jag :)
jaa, som ni märker är jag väldigt nördig när det gäller naglar :P Och ÄÄÄÄÄNTLIGEN har jag mina tippar på igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0