gomorron folket :)

vaknade tidigt idag med, eftersom att min kära älskade säng fortfarande är sönder, hoppas det blir ändring på det i helgen, annars vet jag inte vad jag ska göra :P
Jag är i princip frisk nu, men tycker det känns liiiite onödigt att åka till skolan för två lektioner(där den ena är helt meningslös ändå, datakunbskap) om jag ändå inte varit där sen i onsdes...

Längtar till ikväll!!! Vi ska ju som sagt fira robins mamma :)

Jag ska nog fotta en massa idag :P Har saknat det väääldigt mycket, fattar inte varför jag inte gör det så mycket längre!!!

Skriver mer senare idag :)
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kladdkaka är riktigt gott :) Du får se till att baka :)

2010-09-17 @ 10:12:09
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0