första inlägget idag

Vaknade hos robin imorse, sen har jag inte haft tillgång till data i skolan, så det har inte blitt några inlägg idag, förrän nu.
Gårdagen var riktigt bra, vi åt på bunna, så sjukt gott :) sen väntade vi på att bion skulle börja, men när vi gick in till bion blev jag så sjuuuuukt besviken!!!!! där va inga sånna dubbelsäten alls :( och hela biosalongen var fyld av folk, så besviken jag blev asså!!! Om ni vill ha dubbelsäten, så hoppas på att ni inte hamnar på salong 3 i kristianstad...
Denna dagen har vatt så sjukt bra, hittade en krona på bussen idag (Y) och jag va glad redan när jag vaknade :P
Hoppas ni andra har haft en lika bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0