feber

har för tillfället feber och har ont i kroppen, är allmänt gnällig, så det är nog bäst att jag inte skriver i bloggen just nu :P
Sitter och kollar på massa filmer, ska försöka fördriva tiden till min bby kommer, sen ska jag nog sova, han bestämmde sig för att komma ändå :D har fått snyta mig så mycket att näsan är helt röd, vi har ingen nässpray hemma så, så nu har jag massa idomin på näsan, de rekomenderas, det slutar svida direkt!!! Men ska man sen snyta sig igen får man sätta dit nytt såkalrt :P jaja, nu ska jag försöka masa mig nerför trappan, och ta något smärtstillande, sen ska jag se klart på filmen :)
Hoppas ni andra har haft en bättre dag :)

Kommentarer
Postat av: lina

svar på kommentar: regina spektor äger! hennes låtar är jättefina. :D



krya på dig btw. :)

2010-09-20 @ 21:25:28
URL: http://linamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0