BILDERNA :D

Här kommer nu bilderna på min fotorunda som jag gjorde för några dagar sen :)

Blomma :)
Vår älskade vovve :) (en av de iaf)
Svamp :P
En till svamp :P
En till svamp, lila :P
Vit svamp :P
Jag stannade till på idrottsplatsen, och eftersom att jag aldrig går med koppel på spike blev han ju skitglad direkt när han såg den stora grusplanen, så han sprang som att något hade stuckit honom :P
Vår finaste pojk :)
Det är så mysigt att ta promenader med honom, även om man inte har koppel behöver man inte bry sig speciellt mycket, för han stannar alltid hos mig :) hur kan en hund vara så väluppfostrad när de är så små, nu är han ju ett år, men han var såhär uppfostrad redan med 5 månader :) Så glad jag är att han är vår!!!
Nu ska jag ta en chokladpudding ur kylen, sen ska här färgas hår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0