Vilken dag =D

dagen började hur drygt som helst, väckarkockan ringde 6 och jag snooza till halv 7 som vanligt, sen va de skola som vanligt, lite extra drygt bara... efter skolan skulle jag träffa robin, och han hade köpt min födelsedagspresent, jag fick den lite tidigt, fyller inte år förrän den 30, och kolla vad jag fick =D



Jag är så sjukt glad, jag har verkligen världens bästa pojkvän, de som e lite jobbigt bara är att jag inte alls har lika mycket pengar som han, så jag kan inte köpa så fina saker till honom :( kändes lite fattigt att ge honom halsduken när han kom med en som här jättegrej (fasst den är ju sjukt liten i storlek xD)
Jag ska iaf spara massa pengar nu fram till jul, så att jag kan köpa något riktigt fint till honom :)



Jag älskar dig så sjukt mycket min fina älskling, jag hoppas verkligen att det är vi jättelänge till, jag är så glad att jag har dig, du är den finaste människa på denna jord, jag skulle nog kunna skriva en hel bok om hur mycket jag älskar dig!!! jag hoppas att det alltid är vi bby <3<3<3<3<3 Laura Klink<3 Robin Carlsson

Kommentarer
Postat av: LINDA

SV: Nej, va tråkigt!!! :( Kan du inte göra om det då?

2010-10-20 @ 10:15:22
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0