hej igen alla

har inte alls skrivit i bloggen på hela helgen, har inte haft tid, vi höll på att göra saft av våra äpplen som vi har i trädgården i lördes, och i söndes höll vi på att städa o massa sånt...
När vi gjorde saften lyckades jag hälla kokande saft över mitt finger, fy helvete va ont de gör asså!!!!

Nu är det snart dags för skolan... ska gå om typ 20 min... har kemiprov nu på morgonen, och jag känner mig så oförberedd jag kan bli... Det känns verkligen som att jag inte alls kommer klara kemin så bra, för jag sabbade redan ett kemiprov i fredes... Meeeeen, jag lyckades skriva MVG igen på växt och djurliv =D=D haha, just nu tycker jag nv är lättare än grundskolan xD faan va jag är lycklig att jag lyssnade på mig själv och inte mina föräldrar, och valde önnestad och inte bollerup!!! så sjukt kul att gå i skolan där :P

Mossan gjorde klart min halsduk som jag väntat på i över två år igår, den blev lite ändrad för att den skulle bli klar, men den blev skitbra, lägger nog upp bilder på den i eftermiddag :)

Testade isadoras grafittylack igår också, sjukt coolt tycker jag i alla fall, får väl lägga upp en bild på de också :P

Hoppas nu att ni alla får en bra dag, för de ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0