film

Jag och robin ska snart se film, blir någon gammal han ville se, får se om den blir bra :-P vi va i stan innan med hans bror för att köpa en ny extern hårddisk till datanät och en dvd-läsare, vi har alltid fått se alla filmer som vi hyrt genom x-boxet innan, men de behövs inte nu längre :-P Min lillasyster har tagit slut på bläcket i skrivaren, så jag kan inte skriva ut mitt arbete så jag kan plugga inför provet på tisdag, man blir ju sjukt glad!!! Robin har gjort om med högtalarna, så nu har vi alla högtalare fram istället, blev skitbra :-) Jag har fortfarande inte lärt mig hur man lägger upp bilder, så mina inlägg kanske är live tråkiga... Men jag hoppas att ni överlever :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0