mascara

testat 3 st mascaror, nu får ni se resultatet :)
Maybellin New York False Volume Express 149:-
Jag tycker seriöst inte att den här är värd sina pengar... Det ser inte ut som att man har falska ögonfransar, utan det ser bara dumt ut, tunna, spretiga ögonfransar, borsten är böjd, tjock och konstig, och ser allmännt kladdig ut bara... nej, denna är inget för mig alls!!!
Sen har vi ju Maxfactors MasterPiece Max 169:- (tror jag)
tycker denna är lite bättre, borsten är lätt att använda, den är rätt liten, men har ändå lagon långa "fransar" så det blir lätt att aplicera även ögonfransarna nere :) Ögonfransarna blir väldigt svarta, och rätt fina tycker jag :) Den är värd sina pengar faktist!!!
Sen har vi den Sista och bästa, tycker i alla fall jag :)
Elisabeth Arden 100:- (på rusta :P )
Den är faktist jättebra, man får rätt naturliga fransar av den, och det blir fint tycker jag :) borsten och tjock och fluffig, och väldigt tät, så den tar verenda ögonfrans, tycker resultatet blir fint :) och priset är ännu finare :P

Kommentarer
Postat av: Toffe

Du kan kyss de i röven

2010-11-06 @ 00:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0