Bloggtorka... "/

jag har absolut ingen aning vad jag ska skriva om...
Men jag kan ju börja med att uppdatera, julen var jättebra, vi firade hemma hos Robin, och hans syster och hennes familj var också där, dottern är bara 15 månader, så hon tyckte det va jättekul när tomten kom och vinkade på henne i fönstret :) Men det blev lite obehagligt när han kom in och hon skulle sitta i hans knä :P Det var verkligen jättemysigt i alla fall :)
Just nu håller jag på att städa, jag och älskling tänkte se film ikväll, så vill ha det lite fint tills han kommer :P
Och imorgon, så ska jag äntligen pierca naveln, jag är inte alls lika nervös längre nu, men jag känner att jag blir mer och mer nervös nu framåt kvällen :P Men fint kommer det bli :D
(bilden är tagen från google bara, och jag vet faktist inte vems bild det är, och hoppas att den personen inte blir skitförbannad om den skulle råka se den :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0