trött...

så, kväll nu, har inte ens orkat sitta vid datan idag... jag är så sjukt trött...
slutade typ 11 idag, de va ju skönt iaf, blev ju inte mycket sömn inatt eftersom många låg vakna länge :P
sen åkte jag in till stan med mossan, har köpt en födelsedagspresent till robin, vad kan jag inte skriva än, kan tänka mig att han är extra nyfiken just nu :P sen skulle jag in och köpa nya tippar m.m... men de skulle komma imorgon, så jag blev trött på de o gick o köpte skor istället :P
de va ju sjukt mysig att komma hem till vovvarna och älskling igen :) dock så verkar en av vovvarna ha blivit sjuk den stakaren...

imorgon ska jag nog upp tidigt och fixa potatissallad till robins kalas, sen ska vi iväg till hans brors lägenhet och städa o sånt, de e där vi ska ha kalaset :P får se när jag orkar gå upp bara :P

nu ska jag sitta och vänta på robin, om jag orkar, ska försöka iaf :P sen ska jag direkt i säng när han kommer...

gonatt på er iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0