ny dag...

så, kommit hem från skolan, fick sluta typ 2 timmar tidigare, men imorgon börjar allvarlet på riktigt... men de ska bli skönt att få en naturlig vardag igen, känns även rätt kul att börja plugga igen, speciellt när det är mycket man tycker är roligt =)

sov dåligt inatt, så jag är riktigt trött nu, men ska hjälpa mossan att laga mat, och sen ska jag mest vänta på att robin ska komma hem, han jobbar idag, imorgon ska min lillasyrras kanin få ett nytt hem, på önnestad, bland 8 andra kaniner :D de som är de bästa är att jag kan gå dit och kolla så hon mår bra varje dag om jag vill, men de kommer hon göra, så de e inget att oroa sig för :P

har vatt och köpt kalender och sånt idag med förresten, så nu är man fullt utrustad för skolvardagen =D

så, nu ska jag laga mat, kanske skriver mer sen :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0