kväll igen då

Jaha, tidig kväll idag, mår inte bra alls, har ont i magen... Har heller inte haft något speciellt att skriva i bloggen, så nu är det kväll och jag har fortfarande inget speciellt att säga :-P min lillasyster gör största grejen av att hon ska åka buss och se på bio imorgon... Hur svårt kan det vara? Jaja, tänkte bara säga att de få som läser får nöja sig med sånna här tråkiga inlägg utan bilder, men jag lovar att bloggen blir mer kreativ snart :-P jag har live tips och sånt i huvudet och tänker hela tiden att det ska bli av, men det gör ju inte de... Ska lägga upp en bild på den fina skålen jag fick igår också :-P Imorgon ska jag och robin iväg och fixa lite saker i tollarp, så det blir förmodligen ett sånt här kvällsinlägg igen :-P men vi får väl se :-P jag ska sova nu iaf, upp 7 imorgon :-P gonatt :-)

Kommentarer
Postat av: frida

hoppas du mår bättre snart :)

2010-11-01 @ 19:15:53
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/
Postat av: Maj

tråkigt att ha ont i magen, de går över snart, hoppas ja! =)

Sov så gott!!!

2010-11-02 @ 00:57:50
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0