Va på akuten precis

Och gissa vad, jag har inte alls det järnbrist som jag trodde, utan jag har en virusinfektion... Jag måste bara säga att de på tollarps vårdcentral är så himla duktiga med sitt jobb!!!! NOOOOT
Jag va där idag, (på öppna mottagningen, för infektionssjukdommar) Hon sa bokstavligen talat till mig att jag inte bara kan komma här och tro att jag bara kan slinka in hur som helst... Hur efterbliven får kärringjäveln bli? :O ursäkta orden, men värre får man verkligen leta efter!!!!
Kom iaf upp till barnavdelningen på akutan i kristianstad, och där va de hur snälla och söta som helst, de kom in med panodil till mig, vägde mig, tog blodtrycket, sen frågade hon om jag hade druckit ordentligt, och kom till och med in med tee till mig :) Där var de verkligen duktiga!!!
Nu är jag iaf hemma igen, jag är jättetrött, och ska sova snart :) JAG ÄLSKAR MIN SÄNG!!!! <3<3<3<3 :P

Kommentarer
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD

2010-11-09 @ 23:15:22
URL: http://ampelos.se
Postat av: Corny

sv: aw tack så mycket :D

2010-11-10 @ 11:43:26
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0