kväll

dagen har varit mindre bra, höll på att svimma i duschen, och har inte mått speciellt bra efter det heller... va inne i stan, lämnade älski på föreläsning, och köpte en ny väska, för både data och skolböcker 500 kr :) sen köpte jag lite brun utan sol för 55, kommer nog upp ett tips om den snart :) och så ska jag visa bild på väskan :)
Vi var iaf precis och hämtade robin igen :) han tyckte det var intressant :)
nu ska jag snart sova, mår inte alls bra, förmodligen har jag järnbrist... inte alls kul... därför jag är så trött med antar jag... hoppas på en bättre dag imorgon :) gonatt :)

Kommentarer
Postat av: anna-sara

får du också "blodsocerfall" som jag kallar de? typ helt yr, svimmfärdig och mår illa och allt?

2010-11-05 @ 11:07:56
URL: http://tjohalija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0