sova =D

sov verkligen jättedåligt inatt, jag hade riktigt ont i både mage och rygg, så fick sätta mig upp jättemånga gånger, för att jag inte orkade ligga längre... Hoppas jag sover bättre inatt, ska testa nu i alla fall ;)
Jag har funderat över en sak, Blogg.se borde skaffa smilisar... blogginläggen skulle bli så mycket roligare... Eller kan man fixa de ändå?
jaja, jag ska upp tidigt imorgon, måste sätta dit fusksalvan (emla ;) ) i tid, sen ska vi in, pierca, käka, växla pengar, och köpa nya skooor :D visar de imorgon ifall jag inte ångrar mig :P
jaja, nu ska jag sova, gonatt :)
sov verkligen jättedåligt inatt, jag hade riktigt ont i både mage och rygg, så fick sätta mig upp jättemånga gånger, för att jag inte orkade ligga längre... Hoppas jag sover bättre inatt, ska testa nu i alla fall ;)
Jag har funderat över en sak, Blogg.se borde skaffa smilisar... blogginläggen skulle bli så mycket roligare... Eller kan man fixa de ändå?
jaja, jag ska upp tidigt imorgon, måste sätta dit fusksalvan (emla ;) ) i tid, sen ska vi in, pierca, käka, växla pengar, och köpa nya skooor :D visar de imorgon ifall jag inte ångrar mig :P
jaja, nu ska jag sova, gonatt :)
Jag tänkte faktist bjuda på en bra låt, men blogg.se vill ju inte att jag ska göra det... jag kan inte lägga upp videon här... tråkigt tråkigt!!!
Lägger upp en bild på älskling istället, bara för han är så fin :) <3

Kommentarer
Postat av: Sannie

kolla in min video när jag vandrar med lejonen i Afrika :)

2010-12-28 @ 00:03:52
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: rebecka

Sv; jag fick massor med fint bla. Konsert biljetter till rihanna,pengar,smycke och parfym :)



Den pizzan har jag faktiskt aldrig provat :P

2010-12-28 @ 09:44:26
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan fixa smileysar på blogg.se, jätte enkelt :) Hör av dig om du behöver hjälp!

2010-12-28 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0