gomorron :)

Ny dag :)
Tänkte faktist vara sån pluggis, och börja på matte b idag, för jag vill hinna ända till matte E på gymnasiet, så det gäller att ligga i :)
just nu sitter jag och käkar twix, har precis gått med älsk upp till bussen... Han ska sova hemma ikväll, så vi kommer ses igen imorgon kväll förmodligen... tråkigt att vara ensam...
Jag ska faktist försöka storstäda här hos oss, i vår egna 2:a, utan kök och badrum, och med delad trappuppgång ;) nej, men vi har två rum, som sitter i anslutning till varandra, utan dörr emellan, så jag och robin fick de för ett tag sen ju :)
Jaja, nu ska jag i alla fall kolla på det sista avsnittet av Kenza & Tyra show :( synd att det är slut... Menmen, sen ska jag sätta mig ner och vara pluggis :P
Någonting har hänt med min höft med, eller, de kanske inte är höften, men i höjd med den bak på ryggen, på höger sida, har jag skitont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0