...

Jag tänker så mycket på allt som har hänt,
Precis i början, när vi låg på ditt rum och precis hade sett film, och du somnade, och jag blev extremt nödig att gå på toaletten, så jag gick upp, och när jag kom tillbaka va du på väg ut för att leta efter mig, helt nyvaken, och så sjukt vacker var du, jag kommer ihåg hur du kramade mig!
Eller Rmk, när vi började lyssna på de tillsammans, shit asså, de låtarna!
Eller skolavslutningen, när alla va på väg ut, och du hade gått ut före mig, du stod mitt i gången på väg ut från kyrkan, vänd mot mig, och du log, så sjukt fin va du, det var som om det bara var du och jag i det ögonblicket, inget anat spelade någon roll.
Eller när jag hade varit i tyskland en vecka, och kom hem, och man verkligen märkte hur glad du var att se mig igen, och jag var minst lika glad att se dig!
Eller när vi trodde att jag var gravid, så lycklig både du och jag blev när det var negativt! Den kramen kommer jag aldrig glömma!
Hela sommaren 2008 var som en dröm för mig, hela det året var det bästa i mitt liv! du gjorde det så enormt bra!
Jag fattar inte mig själv, vad fan har jag gjort? varför var jag så dum i huvet? varför? jag har förstört allt... Jag är inte värd dig, ändå önskar jag så mycket, jag hoppas dagen kommer då det blir vi igen, jag vet inte när den kommer, men jag längtar dit, tills dess tänker jag leva som jag gjort, bara finnas, och ta varje dag som den kommer, jag väntar på dig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Bor du i Göteborg ? :)

2011-12-08 @ 22:55:42
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-31 @ 12:50:20
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0