Tips igen :)

Eftersom att jag tipsade er om en hårprodukt imorse med tänkte jag att jag kör dessa på en gång :P


Detta är ett värmeskydd från TREsemmé och den heter helt enkelt heat defence :) Jag köpte den här på city gross, men tror att den finns på ica maxi och sånna affärer med, den innehåller 300 ml och brukar ligga på runt 100-lappen, så den är inte så jättedyr :)
Den lukatar så sjukt gott, och håret luktar flera timmar efteråt, och håret blir så sjukt mjukt efter att man använt det!!! Tycker verkligen det är bäst!!!



Vill du sedan använda lite hårspray så tycker jag verkligen att du ska välja den här!!! Den är också från TREsemmé och heter Salon finish, denna köpte jag på rusta, där kan man köpa riktigt mycket av TREsemmé, även värmeskyddet :P och den ligger också runt 100-lappen, vilket jag tycker är riktigt billigt, eftersom flaksan innehåller 500 ml, det är alltså en riktigt stor flaska :)
Även den luktar sjukt gott, och håller riktigt bra med, och man får inget fettigt hår, får inga vita prickar eller något annat, sjukt bra är den helt enkelt. Har hört andra som snackat om den här produkten och de gillar den ochså riktigt mycket, så jag är inte ensam om min åsikt ;)

Man behöver alltså inte gå till en riktig frisör och tömma hela plånboken för att få bra varor, det billiga kan också vara bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0