Sovit läääänge idag :)

I alla fall om man jämför med hur länge jag annars sover i den här sängen annars :)
Jag lyckades faktist somna om idag, Robins mamma ringde honom vad halv 8, och frågade om han ville åka med henne till jobbet, men stackars älskling har också blivit sjuk, han har typ ont i halsen och sånt, så nu är vi hemma båda två och får pyssla om varandra lite :)
Jag har inte så mycket feber just nu, skönt!!!
Nu ska jag se vad som finns att äta, och sen leta efter min telefon, för jag behöver ringa min mamma, så hon inte glömmer mina pengar idag, hon gjorde det igår så :P så går det när de finns mycket att tänka på :P Var telen e har jag ingen aning om, vet knappt ens var jag har mig själv när jag är sjuk :P
jag får se om jag orkar gå ner nu :P
Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0