kväll

Robin kommer hem sent...
just nu sitter jag här med en hårinpackning i håret, ska snart gå och duscha, hoppas på att kunna hålla mig vaken till min älskling kommer, men de tar ett tag till, kanske får starta någon film eller nått så länge...
ska bli riktigt roligt att se hur dagen slutar imorgon!!! SPÄNNANDE :)
synd att man inte har längre helg, känns som att jag inte kommer vara alls utvilad på måndag, blir att lägga sig tidigt imorgon, och sen har jag ju sovmorgon på måndag :)
jaha, duschen nu då :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar. okej, men det låter ju som en kul kväll då! vad har du gjort resten av helgen då? :)

2010-09-26 @ 14:10:40
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0