Idé :)

Jag kom på en sak innan, som jag tycker är världens bästa idé!!! Jag vill ha en fin bild på mig och min älskling, sen vill jag låta de i affären skriva ut bilden skitstort, och skaffa en fin stor ram till bilden, sen vill jag sätta upp den på väggen!!! Hade blivit sååååå fint!!!

Tänkte bara berätta att helgen kommer bli smockfull, robin ska jobba varje dag, imorgon efetrmiddag kommer min käre broder, som fyller 26 år idag, vi ska äta kaka och så tillsammans :)
På lördag ska vi handla, baka, duscha hundarna och så, och på söndag blir det utställning :) jag hoppas bara att jag hinner bli frisk.
Eftersom att jag äntligen hämtat mina böcker nu måste jag plugga också, jag har missat 5 prov i skolan tror jag så jag har missat en massa som jag måste ta igen!!! inte alls bra att vara sjuk asså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0