Apoliva Hårkur

Tänkte ta och tipsa om den här, det är en hårkur från apoliva, för skadat hår, den finns att köpa på de flesta apotek, och jag tror den ligger på 39 kr, och är på 150 ml.
Den är verkligen jättebra, jag har sjukt skadat hår, och de e nästan så man tror att det är lagat efteråt, för er som har bastu är det ännu bättre, för att hårkuren fungerar ännu bättre när man bastar samtigit :) Själv har jag inte hunnit testa det än, men eftersom vi har bastu ska jag göra det snart hoppas jag :)
Tumme upp för denna, testa den!!

Kommentarer
Postat av: Natasha Goulden

Kolla och se om du blev dagens blogg! Kram & ha en grym dag!

2010-09-20 @ 11:57:29
URL: http://gsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0