prov

hej alla läsare :)

Hade precis ett växt och djurlivsprov, de kändes sjukt bra när jag gjorde provet, vilket brukar betyda att jag kommer få typ ig xD men jag hoppas på det bästa :) och fick reda på en sjukt skön sak, jag har sooooooovmorgon imorgon =D skönt asså, dagarna går så fort, efetrsom att vi bara har 4 lektioner ändå, de flesta är på 1,5 timmar så de är ju inte korta, men man vänjer ju sig fort, nu när man har sovmorgon till 10 så har man en lektion, sen äter man, sen två lektioner och sen ska man hem, så skönt är det asså!!!

jaja, jag har väl inte mycket mer att säga just nu, sitter ju fortfarande i skolan så... men ska snart hem, och förhoppningsvis är robin fortfarande kvar hemma då, ska försöka räkna lite matte, och ska nog kolla på film med, har vatt sugen på de direkt när jag vaknade imorse :P Forest gump <3

Joooooo, jag har en sak att säga, jag orkade starta min lg viewty igår, jag verkligen älskar den här telen, hoppas på pengar i födelsedagspresent, så jag kan köpa en sån igen, den som jag har nu går typ inte att ringa med, och batteriet laddar ur sig på 4 timmar, men det står jag ut med, speciellt när den är så bra som den e!!!

Shit va inlägget blev långt ändå xD nu ska jag sätta mig och kolla runt på bloggar, ge mig massa förslag, eller kommentera bara detta inlägg, så kan jag kolla era med, vill läsa massa nya :P

ha det så bra idag :)

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om en jumpsuit på min blogg om du känner för det :P

2010-10-11 @ 15:22:32
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag då? :)

2010-10-11 @ 15:24:36
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härligt! :) Det är bara bra här med! :)

2010-10-11 @ 18:02:08
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0