sooovit

jag kom hem igen vid 10, och vid 12 gick jag och la mig och sov till 14:30 :P skönt :)
Min lillasyster fyller år idag, och vi skulle egentligen firat henne, men hon föredrog att åka och leka med en kompis, för att hon inte skulle få sin present idag, störd unge xD
Min spike har förmodligen fått öroninflammation, så de blir väl veterinären med honom snart, jag har gjort rent hans öron, så jag hoppas att det va för att de va skitiga som han hade ont, hade vatt skönt om de kunde gå över iaf :P Stackars plutt...
Jaja, har frågat mossan om inte vi kan åka in och handla, mår ju inte alls bra egentligen, men jag måste verkligen handla något fint!!! :P jag är verkligen lagom störd!!!
Nu ska jag gå ner och se vad mina föräldrars skithundar hittar på, de har väl förmodligen förstört fler väggar under tiden som jag har sovit :P
Slänger upp en bild på min mise, bara för att hon är så fin :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0