lite bilder för att liva upp min just nu tråkiga blogg :P

Mina födelsedagspresenter, skålen från mina föräldrar, och telefonen från min älskling :)
Slänger upp en rätt ny bild på mig själv med :P
Haft mysstund med mina älskade vovvar på soffan nu imorse, synd bara att de är så stora att man knappt själv får plats :P
en halvblöt Bianca, det bara öste ner imorse, så när de kom in igen va det som att de hade duschat, jag fick ta en handduk och torka av båda två för att de va så blöta :P
Spike :) Han ser torrare ut än han är på den bilden :P
Hittade denna bilden på kameran med, tyckte den va lite halvfin :P Fottar med en canon IXUS 82 IS, så bilderna blir ju inte som med en systemkamera, men jag tycker den är jävligt bra för att vara digitalkamera :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0