BUS :D

Det var denna jag köpte igår :) Den är från L'oréal och heter L'oréal Sublime Bronze, jag testade den en gång igår, och jag ser redan skillnad. den luktar inte jätteilla, men mycket, mina föräldrar gnällde på att det luktar i hela huset :P
Det är ett spray, innehåller 150 ml, och för mig kostade den 55 kr på rusta, jag har kollat runt lite vad andra har skrivit, och de betalade runt 150 för den, så ni får kolla runt lite var ni kan hitta den billigast om ni vill köpa den :)
Man får vara försiktig när man sprayar på den, jag lyckades få lite mycket på händerna, så nu är de lite extrabruna :P jag får hoppas på att det går bort snart :P Men jag blev inte orange, som man blir av vissa, utan jag är riktigt brun :)
Denna rekomenderar jag starkt!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0