trevlig kväll :)

Detta är nu typ 5:te gången jag skriver om det här inlägget, bara för det blir fel hela tiden :P
Menmen, har varit och träffat min förra klass idag, vi bowlade, och åt god mat, dock så har jag kommit fram till att jag är kass på bowling, jag tyckades tappa klotet bakåt, 2 gånger till och med, de kallar jag skillat :D
Jag var i alla fall den första av 4 som slog en strike, och jag va även den som förlorade... Men kul hade vi :D
Nu på kvällen har jag och min älskling varit hos min bror och spelat amnesia, har lagt upp en video, med trailerna till spelet, sjuuuukt läskigt!!!
Jaja, nu ska jag gå och lägga mig, robin sa att han skulle komma alldeles strax, men jag tror han har ändrat sina planer, jag har suttit här nu i säkert en halvtimme :P Bara han inte väcker mig sen :P
Gonatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0