ny blogg

Så, skaffat ny blogg nu, ska försöka uppdatera så ofta som möjligt :P

Imorgon börjar skolan, rätt drygt, för nu är ju sommaren över, men man får väl göra de bästa av de.
Robin är på rusta idag o jobbar, väntar på att han ska komma hem, men de tar sjukt lång tid till, han e säkert inte här innan 4 :(
Idag ska jag packa o städa o sånt, har försökt få mamma att åka in till stan med mig så att jag kan få en ny tröja till imorgon, men de ville hon inte, får försöka tjata lite till :P imorgon ska jag sova på skolan, undrar hur de kommer bli, man får väl se... sen på fredag ska jag bli hämtad av mossan, få mitt studiebidrag och köpa en till fin present till min älskling, han fyller nämligen 18 på söndag :P haha, jag längtar :P nu ska jag iaf ner o ta hand om mina kära fåglar, sen ska jag försöka städa om jag orkar, kom gärna med musiktips :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0