Första dagen

på gymnasiet... jaa, vad ska man säga, man får in en massa information om allt möjligt, men jag minns typ inget, jag ska ju sova här inatt, så vi ska iväg ikväll och äta glass :) tur att jag har kameran med mig, sen e ju frågan om man ska bada eller ej??? jag får se hur de blir. längtar iaf till imorgon, hem till mina vovvar och min älskling. men innan de imorgon ska mossan och jag in till stan och köpa en fin present till han, fasst jag har redan en, men tycker att han ska få en till. jag längtar så mycket till hans födelsedag asså!!! ska bli kul :)
nu ska vi snart på rundtur på skolan o se alla stall o sånt, sen ska vi fika, sen ska vi äta kvällsmat, sen e de nog dags att åka till åhus, ska fotta massor, ska se om jag kan lägga in bilderna direkt, eller om jag får vänta tills jag kommer hem, har inte usb-kabeln med mig så...
vi kommer hem klockan 8 ikväll igen, o då får vi nog göra vad vi vill, ska antingen bara sitta vid datan, eller så ska jag upp till emilias rum o kolla in de, blir nog både och :P sen har de sån singstar-kväll vid 9, får se om jag orkar gå dit, eller om jag stannar här, imorgon slutar vi halv 12.
får stänga av nu
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0