då va veckan slut...

och även dagen man längtat till, Robins 18-års dag :D de jag är mest glad över är att han kan ta körkortet nu, så behöver han inte bli så dålig o så pga att han tar bussen :D jag tycker faktist att det va riktigt kul idag, bara de att min mage blev förbannad på mig, jag åt grädde...

jaja, nu får man iaf snart packa inför imorgon, skola igen, men de e inga vanliga lektioner, utan vi ska till något konstigt växthus, men de ska bli roligt :P börjar halv 9, så får ta bussen 07:09, så de blir att gå upp tidigt, sen slutar jag 15:40, får ta reda på när robin ska sluta, kanske blir samma buss hem, men de blir nog samma in iaf :D

de blev inte så mycket bloggande i helgen, men har försökt göra ett inlägg om dagen iaf, vatt en del att göra pga födelsedagen, men de va ju för min älskling, så då skippar jag gärna datan :D

ni får ha de bra tills imorgon, kommer inte ha datan med mig tror jag, så bloggar igen i morgon eftermiddag

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0